S T E R E O - L O V E . G P ___________ about me ___________ V E R S I O N   W I T H adrianaLIMA
irányítóközpont;

teresevagyok {becsületes nevem termászetesen nem ez az } 13 életévemben járok, és 6. osztályt végzem. Budapesten jöttem világra. Egy faluban lakom egy emeletsen szép kis kertes házban három aranyos macskával drága szüleimmel és egyetlen bátyámmal, akivel viszonylag jó a testvéri kapcsolatunk. Jó kislány vagyok, ezért 4-es 5-ös között van az átlagom és természetesen nem szeretem a drogot, cigit, alkoholt {alkohollal nincs nagy bajom,d e mértékkel :D}. Barátaim nagyon fontosak nekem. És hát perfektül beszélem a spanyol . És még németet meg angolt tanulok. Vásárolni szeretek, de nem vagyok plázacica, ha már vásárolok C&A. Moziba járni is imádok. Megveszek a nyári szünetért, imádok vakációzni. Egyik kedvenc helyem Spanyolország. Gép függő vagyok, de azért igyekszem napi 3 óránál nem többet gépezni, ami elég nehéz. Tetszik egy fiú, akiért mostanában teljesen oda (meg vissza) vagyok.:)

blog && oldal dolgok && rólam && extrák && ÁLLNEVEK && nekem

eladó fejlécek

top cserék;

de 98%, hogy kikerülsz. De hogy mi is az a 2% kivétel: olvasd el a szabályzatot!
SZABÁLYOK

elitek;

Ők az elite cserék, ide csak a legszebb oldalak kerülnek ki, jelentkezhetsz, de nem biztos, hogy elfogadom

1/15 hely foglalt!

vár: -

chat;

Mielőtt írnál a csetbe megkérnélek, hogy ne hírdess, ne írj csúnya szavakat, ne szidjál senkit és semmit, és ne írj más nevében, amennyiben megteszed ki leszel tiltva!

BlogPlusz
2012.04.13. 19:11
Friss hozzászólások

nekem;

külföldi helyek, ahhol már jártam;

2000.  Peru, Lima

Elétemben legelöször, azthiszem kb. másfélévesen jártam külföldön. Peruba mentem, hogy a nagyszüleim megismerejenk, mivel eléggé kicsi voltam nem nagyon vannak emlékeim.

2005. Peru, Lima

És ismét Peru. Ha jól tudom ötéves voltam amikor télen (ott nyáron) Peruba repültünk. Hú, ha jól emlékszel London, Miami átszállással (amire nagyon büszke vagyok, bár szívesebben maradtam volna többet Miamiban xD) Erre sem emlékszem már nagyon. Ott ünnepeltük a szülinapomat és ott karácsonyoztunk.

2006. Spanyaolország, Barcelona

Nyáron utaztunk el tíz napra apámmal és bátyámmal Barcelonába. Amikor megérkeztünk apukám bátyja, új felesége , gyerekei meg a nagyszüleim vártak minket (az unokaestvéreim és a nagyszüleim sem élnek ott, azért mentek, hogy találkozzunk) még egy két órás út várt ránk egy külvárosi házba a tengerparthoz közel, ahhol laktunk. Nekem nagyon tetszett Barcelona és a tengerpart. Nem tudom nekem az emberek ott olyan felszabadultnak és boldognak tűntek. Utazásunk során még egy foci meccsre is ellátogattunk (hát igen.... ha Barcelona játszik a közelben, nekünk muszáj ott lennünk, de ez talán nem is baj:))

2008. Tunézia, Soous

Nyáron egy hétre elmentünk az egész családdal Tunéziába, Soouseba. Egy nagyon szép, ha jól tudom ötcsillagos hotelban szálltunk meg, a Hannibal Palaceban. Voltuk tevegelni a sivatagban, aqua parkban, vidámparkban. A tengerpart nagyon szép volt, és kellemes volt a víz. Az utolsó napon megnéztünk egy fakír előadást, ami kicsit rémísztő volt ..:)

2009. Németország, Berlin

Apukám bátyjának a csládja egy évre oda költözött, ezért kihasználtuk, hogy a "közelben" vannak és meglátogattuk őket, apukám, bátyám és én. Az utazás tizenkét óra volt kocsival. Egy lakásban laktak ami emeletes volt (furcsamód ). Mivel apámnak mindkét bátyja elvált odautazott az unokatestvérem Svájcból, hogy találkozzon velünk. (a nagybátyám újra házasodott, ezért a régi feléségétől való fián kivúl van két lánya). A nagybátyám családja nagyon kedves volt és a lányai (akkor voltak 5,illetve 10 évesek) nagyon aranyosak voltak. A városban nem nagyon emlékszem semmi látnivalóra az állatkerten kívűl meg valami falon kivűl xD.

2010. Svédország, Stockholm

A hideg februárban elmentünk meglátogatni anyukám barátnőjét Svédországba (anyukám, bátyám és én) Emlékszem, hogy a repülőről milyen gyönyöű volt a havas erdők rengetege. Amikor megérkeztünk elmentünk anyukám barátnőjének a házába, ahhol elég sokat voltunk a nagy hideg miatt. Persze voltunk város sétán, múzeumba, hajókázni, vásárolni ruhákat ^^. Én szívesen visszamennék egyszer nyáron, mert télen azért mégiscsak más volt.

2010. Peru, Lima

Már 2009-ben is borzasztóan vártam, hogy visszamenjünk végre ennyi ídő után Peruba 2hónapra. Végre eljött a nagy nap, junius 8.-án korán keltünk, hogy kivigyen a nagynénim a reptére anyukámat, bátyámat, engem (apukámidegenvezetőként is dolgozik, ezért már hamarabb kiment egy csoporttal). Első átszállásunk Frankfurtban volt (Németország) , ahhol még viszonylag keveset vártunk. Délután négy körül elrepültünk Madridba. Kb. 6 körül érkezhettünk meg és este 11-ig vártunk. Itt jöt a hosszú 9 órás út, a Csendes-óceán felett. A gép nagyon nagy volt, mindnekinek saját tv-je, az üléseken takaró és párna ( az út során elég sokszor volt turbulencia). Már kevés választott el uticélunktól amikor megérkeztünk Sao Pauloba (Brazília). Hajnali öt lehetett, fáradtak voltunk az időeltolodás miatt. És végül megérkeztünk Peruba, délelőtt. Nagyon kiváncsi voltam mert már nem nagyon emlékeztem Perura. Más volt persze mint Magyaroszág, de nekem tetszett. Egy lakásban laktunk (ami apámé és a testvéreié) viszonylag jó helyen. Az egész utazás jó volt mert barátnőm is akkor utazott a családjával. Voltunk a sivatagban, hajókázni a tengeren ahhol láttunk fókákat, pingineket. Oázisban is voltunk ami gyönyöű volt, szegényebb városokban, ahhol megfigyelhettük, hogy élnek az emberek. Nagyon rossz volt, amikor vissza kellett jönnünk, de itt még nemért véget a nyár! Madrid még hátra volt!

2010. Spanyolország, Madrid
Amikor megérkeztem Madridba végre megkönnyebültem, hogy a barátaimmal egy időzónába vagyunk :). Az első nap anyukám unokatestvérénél voltunk, este kimentünk a reptérre apukámért és anyukám másik unokatestvéréhez mentünk, akinek szép nagy háza volt. Hajnalig beszélgettünk és a következő nap mentünk megismerni a várost. Gyönörű volt, ahogy vártam modern sok nevezetességgel. Pl. láttuk a madridi ikertornyokat és meglátogattuk a Bernabue stadiont bátyám nagy örömére, bár ő Barca szurkoló. Következő nap elutaztunk Valenciába apukám egy régi barátjához a tengerpartra. Ő felszedett a vonat állomásnál és elvitt a bérelt lakásunkba, ami szép és modern volt. Szinte az egész napot a tengerparton töltöttük, és elmentünk egy tengerparti tropikáriunba, megnéztünk ott egy delfin show-t is. Egy este elmentünk egy tipikus "sznob" étterembe ahol nagyon jól éreztük magunkat és kb. hajnali 1-kor mentünk haza. Az utolsó nap előtt visszamentünk Madridba és kipihentük magunkat. Az utolsó napon este megnéztük az Eredetet anyukám unokatestvérének a lányával és a bátyámmal.

2011. Horvátország, Split

hamarosan:)

2012. Olaszország, Róma

június 14.-16.

Bár még suli idő volt úgy döntöttünk utazunk. Az első dolog, ami nekem nem tetszett az volt, hogy tömegfközlekedéssel mentünk a reptérre, de mivel alig volt nálunk csomag, beletörődtem :)
A gépünk egy órát késett, mert valami nem volt rendben a kerékkel. Késöbb asszem meg is értettem, amikor leszállásnál olyan erősen értünk földet, hogy csak na. A reptérről busszal mentünk a központba , nagyon szép volt midnen. Száraz hely, de sok a fa, főleg pálmák, nagyon látszik, hogy mediterrán ország:) Bár azért itt is megfigyeltük már, hogy elég koszos, meg sok a graffiti.. Amikor végre megtaláltunk a szállót anyám kicsit ki volt akadva, mert zajos volt volt, meg nem 5*-os, de végül lepakoltunk és máris indultunk  nézelődni. Megnéztük első nap a Colosseumot, amit nagyon szép volt. Rengeteget gyalogoltunk , és hát megfigyeltük, hogy jelzőlámpák nem nagyon vannak és rengeteg a motoros:D Láttuk a  Forum Romanumot, majd este beültünk egy étterembe, ahol pizzát ettünk, majd egy nagyon édes fagyit. (nem volt valami finom).
Következő nap reggel ágyba hoztűk a reggelit. Narancslé, kakaó, croissan és csokis csoki. Hmm..:) Tusolás, majd elindultunk, hogy megnézzük a Vatikánt. Nagyon szép hely, bár borazsztó hőség volt, ami kcisit rontott a hangulaton. Amikor sorban álltunk, hogy bemehessünk egy templomba, húzogattam le  aszoknyámat, hogy ne legyen túl rövid, de végülis azért nem engedtek be, mert látszott a vállam. Apa elment egy kendőt venni, ugyhogy végül bejutottunk:D.. Egy pizzázóba ebédeltünk, és nagyon-mnagyon finom volt:)) Ezután elmentünk egy szökőkúthoz, ahol pihengettünk egy picikét. Itt már eléggé fáradtak voltunk, de még elmentünk egy térre, ahol rengeteg bolt volt. Louis Vuitton, Prada, Gucci, Stelle McCartney, Roberto Cavalli, Dior, Bvlgari, Giorgio Armani, Valentino.. csak bámultam:D Ezekután eléggé kimerültünk, így nagy fáradtan, de valahogy hazaértünk..
Reggel, utolsó nap, ugyanaz a reggeli. Becsomagoltunk, tusolás , a cuccainkat még ott hagyhattuk, és indultunk megnéni a Pantheont. (Útkötben vettünk nekem egy nyakláncot és három fülbevalót:))Szüleim nagyon ámultak, uyghogy én addig fotózgattam és előadást tartottam nekik, mivel nemrég tanultam műv. törin..:D Utána elmentünk ebédelni, és meglepő módon pizzát ettünk:)... Amikor végeztünk úgy döntöttünk megnézzük a Circus Maximust. Közben láttuk a Veste templom rekonstrukcíóját is, ahol kicsit pihentünk, majd amikor megérketünk néztük egy ideig aztán rájöttünk, hogy ez nem valami nagy durranás..:D Mivel a gépünk fél11kor indult elindultunk a cuccainkért. Hazafele betértünk egy boltba és vettünk egy ilyen bikinit lilás-rózsaszínbe:)
Amikor elindultunk a buszmegállóhoz , úgy gondoltuk, hogy félóránként járnak a buszok, de tévedtünk.. A következő busz 9:20-kor indult és mi nem értünk volna így oda. Végül sok rohangálás után vonattal mentünk... Ez jó is lett volna, ha  a vonatmegálló nincs tök messze  areptértől. És semmi taxi, vagy valami. Kétségbeesetten próbáltunk hívni taxit , de nem sikerült. 9:20 lehetett, amikor egy bécsi próbált segíteni nekünk, közben egy másik kocsiból egy lány figyelt minket , aztán apámmal beszélt angolul, hogy innen visz busz is, csak hát az nekünk már túl késő lett volna , így végül elvitt minket. Iszonyat aranyos volt:) Odaértünk időben , és szerencsére midnen  okés lett, azt hiszem egy szép élménnyel gazdagottam:)

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak